SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Headz Marketing Partner z ofertą na Euro 2012

Headz Marketing Partner przygotowała już ofertę nośników outdoorowych z myślą o Euro 2012. Obejmuje ona 134 tablice typu backlight i frontlight.

Oferta Headz Marketing Partner na Euro 2012 składa się z 30 nośników przy trasach dojazdowych i przejściach granicznych, 60 nośników przy głównych drogach między największymi miastami (Warszawa- Poznań - Wrocław - Gdańsk), 20 nośników przy trasach wjazdowych i wyjazdowych z głównych aglomeracji, 16 nośników przy portach lotniczych (w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Rzeszowie, Łodzi, Bydgoszczy i Szczecinie) oraz 8 nośników przy stadionach, na których będą odbywać się mecze turnieju, oraz w strefach kibica (w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu).

- Sieć nośników, którą proponujemy na Euro 2012, gwarantuje dotarcie do wszystkich uczestników ruchu lotniczego oraz odbiorców zmotoryzowanych, którzy będą podróżować podczas mistrzostw - przekonuje Łukasz Wylęga dyrektor generalny Headz Marketing Partner. - Nasz projekt to odpowiedź na pytania ze strony międzynarodowych i polskich koncernów, które już planują reklamę zewnętrzną i dzielą budżety - zaznacza.

Dołącz do dyskusji: Headz Marketing Partner z ofertą na Euro 2012

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl