SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”

„Najlepsze przychodzi  z czasem” - to hasło nowej kampanii internetowej, promującej ketchup Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.

Głównym elementem nowej kampanii jest 15-sekundowy spot reklamowy, podkreślający przede wszystkim konsystencję reklamowanego produktu.


Kampania prowadzona jest w social mediach (na Facebooku i Instagramie), obejmuje także działania rich media i wideo w serwisach VOD i na YouTube.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie. 

Dołącz do dyskusji: Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl