WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z „Azja Express” (wideo)

„Hipster song” w wykonaniu Szymona Majewskiego w nowej reklamie Actimela (wideo)

2017-03-21 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W najnowszej kampanii reklamowej marki jogurtów Actimel (produkowanych przez Danone Polska) produkt ten promowany jest przez śpiewającego hipsterską piosenkę Szymona Majewskiego.

„Hipster song” w wykonaniu Szymona Majewskiego w nowej reklamie Actimela (wideo)

Firma Danone Polska rozpoczęła kampanię reklamową marki Actimel. Promuje ją spotem, w którym Szymon Majewski śpiewa „Hipster Song”. Film kończy się pokazaniem Actimela opatrzonego hasła: „Mam moc. Stay strong”.

Jest to kontynuacja kampanii "#MamMoc" ("#StayStrong"),  rozpoczętej w 2016 roku. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz na kanałach social media Szymona Majewskiego. Actimel po raz kolejny przekonuje, że moc może mieć każdy z nas.

Teledysk do utworu został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Young&Rubicam. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

Marka w podobnej konwencji reklamowana była latem ub.r. Wówczas w jej spotach pojawił się Maciej Stuhr, który razem z zespołem Stay Strong Brother wykonywał optymistyczne piosenki na poprawę humoru.

Jedną z ostatnich aktywności Actimela była rozpoczęta w pierwszej połowie stycznia br. loteria konsumencka pod hasłem „Odważ się wygrać Cabrio tej zimy” i wspierająca ją kampania reklamowa. Działania te dla Danone Polska realizowały agencje Y&R, Syzygy i Mediacom.

Szymona Majewskiego można obecnie oglądać także w reklamach sieci komórkowej Plus - występuje on w spocie, którego bohaterami są Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan.

Autor: bg

Wiecej informacji: Hipster song, Szymon Majewski, Actimel

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej