Hitwise: kolejny rekord Google

Google uzyskało w kwietniu 67,9 procenta udziałów na amerykańskimrynku wyszukiwarek internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,65 procenta w porównaniu z marcem ijednocześnie najlepszy wynik Google na amerykańskim rynkuwyszukiwarek w historii. To kolejny miesiąc z rzędu kiedyinternetowy gigant poprawia tutaj swój wynik. W porównaniu zkwietniem zeszłego roku Google zyskało 2,64 procenta udziałów wrynku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach w kwietniu znalazły się: Yahoo Search(20,28 procenta udziałów w rynku), MSN Search (6,26 procenta) orazAsk.com (4,17 procenta).

Udziały rynkowe Ask.com w porównaniu z kwietniem zeszłego rokuzwiększyły się o 0,48 procenta, a w porównaniu z marcem o 0,08procenta. W obu przypadkach spadek zanotowały natomiast YahooSearch i MSN Search: w porównaniu z miesiącem wcześniej straciłyone odpowiednio 0,01 i 0,39 procenta, a wobec kwietnia 2007odpowiednio o 0,45 i 1,51 procenta rynkowych udziałów.

Z kolei pozostałe 45 monitorowanych przez Hitwise wyszukiwarekuzyskało w kwietniu łącznie tylko 1,4 procenta udziałów naamerykańskim rynku.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej