SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Huta z „Misiem Uszatkiem” reklamuje Trójkę (wideo)

W czwartym spocie w ramach kampanii reklamującej radiową Trójkę Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło śpiewają piosenkę o hucie na melodię znaną z dobranocki „Miś Uszatek”. Całą kampanię rozgłośnia przygotowała wspólnie z agencją Walk Creative.

Przypomnijmy, że w pierwszej reklamie Trójki Andrus, Zamachowski i Podsiadło darli pierze z gęsi, w drugiej grali melodię „Deszczy niespokojnych” suwakami bluz (zobacz te spoty), a w trzeciej - wykonywali piosenkę o koncentracie pomidorowym (obejrzyj to). Czwarty spot, który właśnie trafił do emisji, pokazuje, jak do familijnej melodii znanej z dobranocki „Miś Uszatek” śpiewają tekst opisujący hutę.

Cała kampania jest prowadzona od dwóch tygodni pod hasłem „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku stacji jako radia inteligentnego i wartościowego oraz pozyskanie dla niej nowych słuchaczy w wieku 25-49 lat.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję i internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative.

Od sierpnia do października br. udział Trójki w rynku radiowym wyniósł 7,2 proc., wobec 7,9 proc. rok wcześniej (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).

 

Dołącz do dyskusji: Huta z „Misiem Uszatkiem” reklamuje Trójkę (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
artur
szkoda ze sama ramówka przeładowana jest reklamami.
odpowiedź
User
reklamowe radyjo
Do Artura. Masz na myśli playlistę? ;-] Spytaj redakcję muzyczną, skąd się bierze muzyka na playliście. Słychać również w niektórych audycjach autorskich, szczególnie tych redaktorów, których widać najwięcej. Polecam audycję pewnego młodziana, który bardzo dba o to, by na playliście jego programu było jak najwięcej takiej muzyki. Od siebie potrafi grać tylko utwory jednego wykonawcy :-] Nie wiem, czy taki cel ma ta audycja, czy może ten prezenter tak bardzo stara się być nijaki, więc nieszkodliwy, więc pożyteczny. Nie wychylać się, robić klakę pracodawcy i kadzić słuchaczom to gwarancja kariery. Docenia dyrekcja, doceniają słuchacze. Autentycznie robi mi się żal gościa, gdy słyszę, jak się męczy z doborem muzyki podczas kolejnych zastępstw. Na szczęście znalazł receptę na takie programy - grać z jednej płyty lub to samo co zwykle, ale w wersjach koncertowych. Najważniejsze być miłym dla słuchaczy, a ci usłyszą, to co chcą usłyszeć :-] Dałbym człowiekowi order Mamonia.
odpowiedź
User
olo
te reklamy to dno
odpowiedź