SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IAB Polska powołuje grupę roboczą ds. influencer marketingu

W IAB Polska została powołana nowa grupa robocza, która skupi się na influencer marketingu.

Fot. PixabayFot. Pixabay

Celem prac nowej grupy roboczej jest m.in. stworzenie słownika pojęć, standaryzacja świadczeń i sposobu pomiaru efektywności, segmentacja influencerów oraz kwestie prawne. Publikacje Grupy będą miały za zadanie nie tylko zdefiniowanie zjawiska influencer marketingu, ale również opisanie kluczowych kanałów i platform publikacji oraz dystrybucji contentu wraz z pokazaniem możliwości jakie daje ta forma promocji reklamodawcom.

Szefem grupy roboczej ds. influencer marketingu jest Marek Myślicki, strategic partnerships director w agencji GetHero.

- Powstanie Grupy to istotny krok w kierunku lepszej orientacji polskiego rynku w temacie influencer marketingu, jak również stworzenie jasnych i przejrzystych zasad poruszania się marek w świecie influencerów. Jeszcze kilka lat temu zagadnienie to nie było w pełni wykorzystywane w obszarze digitalu. Dziś reklamodawcy wykazują dużo większe zainteresowanie współpracą z infuencerami i szerokimi benefitami płynącymi z tej formy działań. Wynika to między innymi z potrzeby większej skuteczności kampanii, jak i dotarcia do indywidualnych internautów z właściwym przekazem reklamowym - komentuje Myślicki.

Kto wchodzi w skład

W składzie nowo powstałej grupy roboczej znaleźli się przedstawiciele firm: Tears of Joy, GetHero, TVN Media, MediaChoice, Media Group, Mindshare, Nestlé, Kinguin, ONE House, LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), Fantasyexpo, Universal Music Polska, Google, OMD, Labcon, Rankomat, Kantar Media, Reprise Digital, GroupM INCA, Streetcom, OpenMobi, Tarsago i Cyfrowy Polsat.

- Influencer marketing to tylko jedna z dziewiętnastu Grup Roboczych IAB Polska, w których aktywnie uczestniczą najlepsi eksperci z branży cyfrowej. Do prac w ramach Grup zapraszamy wszystkie firmy, które chciałyby mieć wkład w rozwój rynku digital w Polsce - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Dołącz do dyskusji: IAB Polska powołuje grupę roboczą ds. influencer marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl