Iga Mackiewicz nowym szefem programowym w 4Fun Media, Agnieszka Konieczny dyrektor muzycznym

Pełniąca obowiązki dyrektora muzycznego 4Fun Media Iga Mackiewicz awansowała na stanowisko dyrektora programowego. Jej obowiązki przejęła Agnieszka Konieczny, która dołączyła do firmy.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Iga Mackiewicz nowym szefem programowym w 4Fun Media, Agnieszka Konieczny dyrektor muzycznym
Iga Mackiewicz

Awans Igi Mackiewicz oraz zatrudnienie Agnieszki Konieczny mają związek z nową strategią oraz zmianami w strukturze organizacyjnej 4Fun Media. Firma chce położyć jak największy nacisk na rozwój kontentu antenowego i pozaantenowego oraz multiplatformowych treści redakcyjnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-4fun-media-przejmuje-agencje-fcb-warsaw-polaczy-ja-z-bridge2fun ##

Iga Mackiewicz, związana z 4Fun Media od września br., odpowiadać będzie za zintegrowane działania unitu telewizyjnego obejmującego stacje 4Fun TV, 4Fun Dance oraz 4Fun Gold. Od grudnia będą raportować jej wszystkie działy egzekucyjne, związane z marką 4Fun. Zwiększenie kompetencji Igi Mackiewicz to efekt zmian w strukturze organizacyjnej i strategii marki 4Fun.

Agnieszka Konieczny jest związana z branżą muzyczną od prawie dwóch dekad. Ostatnio pracowała na stanowisku dyrektora programowego śląskiego oddziału Radia Eska oraz jako DJ prowadzący popołudniowe pasmo „Wrzuć na luz”. Wcześniej programowała muzykę w internetowych kanałach radiowych, dostępnych pierwotnie na platformie Fabryka Muzy, która z czasem zmieniła się w serwis EskaGO.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana