SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING Bank Śląski znów reklamuje płatności mobilne (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim” ukazującej zalety korzystania z mobilnego Konta Direct. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Minds up i Lowe Media.

W poprzednich odsłonach kampanii, prowadzonych jesienią br., wystąpili m.in. Łukasz Garlicki (przeczytaj więcej i zobacz to) i Roma Gąsiorowska (obejrzyj to). Nowe reklamy skupiają się na graficznym pokazaniu, jak łatwo klient ING Banku Śląskiego może realizować transakcje przy użyciu smartfona. Lektorką w jednym ze spotów jest Roma Gąsiorowska.

- W pierwszym etapie kampanii, który wystartował w sierpniu, prezentowaliśmy zalety Konta Direct i ING BankMobile w sytuacjach, które mogą nas zaskoczyć każdego dnia: niespodziewany zakup, zapomniana opłata czy konieczność wykonania nagłego przelewu. W kolejnej odsłonie pokazujemy, jak prosto można to zrobić - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.

 

Nowa odsłona akcji obejmuje telewizję oraz internet (największe portale i serwisy VoD, m.in. YouTube, Onet.pl, Vod.pl, Adplayer.pl, Iplex.pl, Ipla.pl, TVNPlayer.pl). Działania potrwają do lutego 2014 roku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, animacją spotów zajęła się firma Minds up, a zakupem mediów - dom mediowy Lowe Media.

 

Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski znów reklamuje płatności mobilne (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl