Instagram ma 8 mln profili marek i milion aktywnych reklamodawców

Należący do Facebooka serwis Instagram ujawnił, że obecnie działa na nim 8 milionów kont należących do firm, a miesięcznie na platformie reklamuje się aktywnie z górą milion różnych marek. Większość reklamodawców i użytkowników narzędzi biznesowych to małe podmioty.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Instagram ma 8 mln profili marek i milion aktywnych reklamodawców

W komunikacie zdradzającym najnowsze statystyki Instagram ujawnia, że ub.r. wprowadził więcej zmian niż w poprzednich 5 latach.

W połowie ub.r. pojawiła się funkcja Instagram Stories (umożliwiająca firmom dzielenie się codziennymi treściami), wzrosła popularność filmów, zmieniła się tożsamość marki, a liczba użytkowników na całym świecie przekroczyła 600 mln.

Obecnie profile na Instagramie posiada 8 mln firm. Według ujawnionych danych popularność platformy biznesowo wzrosła najbardziej w Brazylii, Indonezji, Rosji, USA i Wielkiej Brytanii.

Ponadto serwis ma ponad milion aktywnych reklamodawców miesięcznie (w ub.r. w podobnym okresie było to 200 tys.), a w poprzednim miesiącu ponad 120 mln użytkowników skorzystało z informacji na Instagramie, aby odwiedzić witryny firm, sprawdzić wskazówki dojazdu, uzyskać numery telefonów lub adresy e-mail firm bądź skontaktować się bezpośrednio z wybranymi firmami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"