Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamową leku Dobenox na przewlekłą niewydolność żylna. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja ChocolAd i dom mediowy Carat Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

Jak podaje Hasco-Lek, Dobenox i Dobenox Forte to pierwszy lek bez recepty na przewlekłą niewydolność żylną z dobezylanem wapnia. Spot z kampanii nawiązuje tematycznie do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek - Instytut Zdrowych Nóg (IZN), który tylko w ubiegłym roku zorganizował 24 spotkania w wybranych miastach na terenie całej Polski, podczas których wykonywano bezpłatne badania USG Dopplera diagnozujące stan żył kończyn dolnych. W ramach akcji, eksperci IZN prowadzili również działania edukacyjne, informując pacjentów, czym jest to schorzenie oraz jak zapobiegać rozwojowi choroby.

Scenariusz spotu reklamowego odwołuje się do badań przeprowadzonych w trakcie spotkań z pacjentami. Lekarze z mobilnej przychodni Instytutu Zdrowych Nóg przebadali i ankietowali ponad 6 tys. pacjentów cierpiących na żylaki, obrzęki i ból kończyn dolnych.

Na kampanię składają się: emisja 30-sek. spotu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, reklamy prasowe w tytułach skierowanych do kobiet (m.in. „Naj”, „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Kobieta i Życie”, „Na Żywo”, „Olivia”, „Pani”, „Relaks”, „Rewia”, „Show”, „Świat & ludzie”) oraz magazynach katolickich. Dodatkowo w stacjach Polskiego Radia, Agory, RMF FM i w stacjach lokalnych emitowany jest 35-sekundowy spot.

Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z działem mediowym Hasco-Lek. Kreacją reklam zajęła się agencja ChocolAd 

Hasco-Lek nie ma stałej agencji reklamowej do współpracy. Pracuje z nimi projektowo przy kampaniach poszczególnych marek. I tak np. za ostatnią jesienną kampanię marki Ibum Express odpowiadały agencje Fog Content Agency i MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?