Serwis Pogoda.interia.pl pokazuje obecnie prognozę pogody także na 25 dni, dla 3 milionów miejsc w Polsce i za granicą. W wersjach mobilnych strony wprowadzono czytelne wykresy ułatwiające odczytywanie danych pogodowych. - Wychodząc naprzeciw użytkownikom, wydłużyliśmy więc czas prognozowanej pogody oraz znacznie zwiększyliśmy liczbę miejscowości tak, aby każdy, kto planuje wakacje, mógł w pełni z nich skorzystać - opisuje Karolina Leputa, senior brand manager w Grupie Interia.pl.
Zmienioną wersję serwisu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Pogoda na Interii - sprawdza się!”. Jest ona prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie, Polsacie Sport i stacjach sieci VIMN), radiu (Radiu Zet, RMF i Radiu Eska), prasie (tytułach Grupy Bauer i Orle Pióro) oraz internecie (reklamy na różnych stronach, aktywności w social media).

Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Interii, produkcją spotu zajęło się studio Eternal Monkeys, a udźwiękowieniem - RS Media.











