WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polsat Sport najchętniej oglądany w październiku. Eleven zyskał najwięcej

Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem

2017-11-14 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W poniedziałek wystartował nowy serwis sportowy Eurosport.interia.pl. To efekt umowy podpisanej między Grupą Interia i Eurosportem (Discovery Communications).

Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem

Serwis zbudowano na bazie sekcji sportowej portalu Interia.pl. Nowa odsłona zyskała identyfikację łączącą elementy charakteryzujące Eurosport i Interię. W porównaniu do dotychczasowego serwisu Interii znacznie ma zwiększyć się ilość treści wideo, a także artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Stać się to ma dzięki powiększeniu i wzmocnieniu redakcji, przygotowującej treści. W ich tworzeniu dziennikarze korzystać będą z zasobów Eurosportu, oferującego dostęp do ogromnych zasobów materiałów wideo pochodzących z anteny oraz produkowanych lokalnie i centralnie przez ten kanał telewizyjny. W ramach umowy partnerzy połączą działania redakcyjne i reklamowe.

- Wzmocnienie oferty digitalowej jest jednym z elementów naszej strategii. Wszystkie działania są nakierowane na to, aby dostarczać jak najwięcej sportowych emocji jak największej liczbie kibiców na wszystkich możliwych platformach. Dzięki współpracy z Grupą Interia będziemy mieli możliwość dotarcia do milionów użytkowników miesięcznie, w tym do młodszego pokolenia - ocenia Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska.

- Discovery to firma, która wie, jak się robi doskonałą telewizję. Grupa Interia ma natomiast pełnię kompetencji w Internecie. Razem możemy rozwijać współpracę w ciekawych dla obu stron, niestandardowych modelach biznesowych. Mamy do czynienia z połączeniem jednego z najsilniejszych sportowych brandów na świecie z potencjałem najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, ale także połączeniem dwóch doświadczonych redakcji w jednym serwisie. Wspólnie stworzymy najciekawszą i najlepszą merytorycznie ofertę na rynku, podaną w przyjazny użytkownikowi sposób, co szczególnie ważne w roku, w którym czekają nas dwie wielkie sportowe imprezy: zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej - komentuje z kolei Artur Potocki, prezes Interii.

Na ten moment partnerzy nie podają, kto będzie kierował projektem i jaki będzie skład redakcji. Szczegóły na ten temat komunikowane będą w późniejszym czasie. Dotychczas - od sierpnia 2012 roku - Eurosport współpracował w zakresie sportowego serwisu z Grupą Onet.

Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 18,93 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 13,11 mln użytkowników i 742,8 mln odsłon.

Autor: jk

Wiecej informacji: Interia, Eurosport, serwis sportowy

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia