SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internauci o Frugo częściej niż o T-Mobile, dużo linków do Kwejka i Demotywatorów

Od powrotu Frugo na rynek tygodniowo pojawia się w polskim internecie ok. 3 tys. wpisów dotyczących tej marki. Co piąty z nich zawiera link do serwisów typu Demotywatory i Kwejk.

Z analizy systemu Brand24 przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że od 9 czerwca do 7 sierpnia br. polscy internauci zamieścili 17,7 tys. wpisów dotyczących Frugo. Zdecydowanie więcej takich treści pojawiło się w ostatnim tygodniu lipca i pierwszym tygodniu sierpnia, kiedy na dobre ruszyła sprzedaż napoju.

>>> Frugo: sprzedane miliony butelek, będą nowe produkty

Dyskusja o Frugo toczy się przede wszystkim na Facebooku - stamtąd pochodzi ponad dwie trzecie wpisów dotyczących tej marki.

>>> Frugo już w całej Polsce w 4 smakach, PZL szykuje reklamy 


W pierwszym tygodniu sierpnia polscy internauci dyskutowali o Frugo częściej niż o T-Mobile, Orange czy Coca-Coli. Ogółem od 9 czerwca do 7 sierpnia tygodniowo pojawiało się średnio ok. 3 tys. wpisów na temat tego napoju.


Tylko niespełna połowa treści dotyczących Frugo miała charakter neutralny, natomiast wpisów pozytywnych było ponad dwa razy więcej niż tych negatywnych. Wśród tych ostatnich ponad 70 proc. stanowią opinie krytyczne nie wobec samego produktu, ale entuzjastycznych postaw niektórych użytkowników na jego powrót do sprzedaży. Tylko co dwudziesty negatywny wpis miał charakter krytyczny wobec samej marki.

>>> Jak reklamować „nowe” Frugo - radzą stratedzy 



Internauci najaktywniej dyskutujący o Frugo przez dwa miesiące zamieścili na Facebooku po kilkadziesiąt wpisów dotyczących tej marki.



W co piątym wpisie dotyczącym Frugo pojawił się link do serwisów typu Demotywatory i Kwejk.

Przedstawicele systemu Brand24 oceniają, że akcja promująca Frugo w social media to doskonały przykład tzw. soft launchu, czyli kampanii wprowadzającej markę bez wykorzystywania reklam telewizyjnych. Wartość rynkową opinii i zaangażowania internautów szacują na ponad 9 mln zł, czyli kwotę równą budżetowi intensywnej kampanii telewizyjnej prowadzonej przez dwa miesiące.

Dołącz do dyskusji: Internauci o Frugo częściej niż o T-Mobile, dużo linków do Kwejka i Demotywatorów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nocuje.net
Frugo jest ok. udana polska myśl kreacji dobrego bradnu, designu i samego napoju. Ale przesadziliście wstawiając grafike z takim przekleństwem..
odpowiedź
User
FF
Fuck Fr...!
odpowiedź
User
kons.
Facebook to syf dla ludzi bez własnego życia. A frugo - sory Batory ale już był i padł ze względu na koszmarnie wysoką cene jak na prezentowaną zawartośc i to co oferowała konkurencja.
odpowiedź