SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Izabela Głodek pokieruje marketingiem Carlsberga, Joanna Glonek odpowiada za sprzedaż

Stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek, dotychczasowa dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu dołączy Izabela Głodek.

Izabela Głodek, wiceprezeska ds. marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy. Głodek zastąpi Wojciecha Żabińskiego, który przeszedł do Carlsberg Bułgaria na stanowisko dyrektora generalnego.

Swoją karierę Izabela Głodek rozpoczęła w Pernod Ricard, gdzie zajmowała m.in. stanowisko marketing menedżera marki Wyborowa.

W kolejnych latach budowała doświadczenie w branży piwnej, pracując w Grupie Żywiec jako menedżer marki Warka, dyrektor ds. innowacji oraz dyrektor grupy marek. Jest odpowiedzialna za sukces rynkowy marki Żywiec i jej powrót na ścieżkę wzrostu oraz długoletnią strategię innowacji i premiumizacji marki. Następnie jako dyrektor marek premium w Heineken UK z sukcesem rozbudowała portfolio firmy i wzmocniła pozycję marki Birra Moretti.

Od września 2019 pełniła rolę członka zarządu i dyrektora marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Coca-Cola Poland Services, odpowiadając za strategię marketingową firmy i rozwój portfolio napojów.

Joanna Glonek wiceprezes ds. sprzedaży

Joanna Glonek jako wiceprezes ds. sprzedaży ma kontynuować strategię rynkową Carlsberg Polska poprzez m.in. wzmacnianie kompetencji zespołu, budowanie dostępności portfela marek oraz współpracę z partnerami handlowymi firmy.

Związana jest z Carlsberg Polska od ponad 20 lat, kiedy dołączyła do zespołu Browaru Okocim w Brzesku. Doświadczenie w pracy z klientami budowała na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i HoReCa, m.in. jako key account manager. W obszarze trade marketingu jako menedżer rozwoju kanałów sprzedaży wsparła przygotowanie i realizację projektu Euro 2012 w Polsce.

Ma również doświadczenie w obszarze marketingu na stanowisku senior brand managera, na którym odpowiadała za jedną z kluczowych marek w portfolio Carlsberg Polska - Harnasia. Od listopada 2017 roku pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku. Joanna Glonek zastąpiła w roli wiceprezesa zarządu ds. sprzedaży Mieszka Musiała, który od listopada 2020 pełni funkcję prezesa zarządu i dyrektora generalnego.

 - Znaczący udział kobiet w zarządzie Carlsberg Polska, 4 na 6 osób, to kolejny dowód kultury różnorodności budowanej w Grupie Carlsberg. Jest to też głos w globalnej dyskusji nt. zwiększania dostępu kobiet do najwyższych stanowisk kierowniczych - podkreśla Mieszko Musiał, prezes zarządu Carlsberg Polska.

Dołącz do dyskusji: Izabela Głodek pokieruje marketingiem Carlsberga, Joanna Glonek odpowiada za sprzedaż

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fd
Iza równa babka.
odpowiedź
User
Dzban
Dwie kobiety na stolkach, carlsberg tonie...
odpowiedź
User
Czizus
No no, z kijem zawsze rowna. Jak to w corposhicie
odpowiedź