Izabela Głodek będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio Coca-Cola. Funkcję obejmie 23 września br.
- Pasją Izabeli jest kreatywność oraz tworzenie silnych i zaangażowanych zespołów co efektywnie wykorzystuje nie tylko w swojej współpracy z partnerami zewnętrznymi. To dla nas bardzo ważne, zwłaszcza że strategie marketingowe będą wdrażane we współpracy z drugą spółką Systemu Coca-Cola w Polsce - Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Jestem przekonany, że tak bogate i różnorodne doświadczenie nowej dyrektor marketingu pozwoli naszej firmie jeszcze lepiej tworzyć i rozwijać portfolio produktów Coca-Cola, tak by faktycznie odpowiadały na oczekiwania konsumentów - mówi Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Izabela Głodek przez dziewięć lat była związana z koncernem Heineken, z czego ponad dwa ostatnie pracowała jako dyrektorka działu marek premium w Heineken UK. W Heinekenie odpowiadała także za markę Żywiec (brand and innovation director) oraz Warka (marketing manager). Doświadczenie zawodowe gromadziła także w Hoop Coli i Nielsenie. Karierę rozpoczęła jako menedżer ds. marketingu marki Wyborowa w firmie Pernod Ricard.
Jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również program Strategic Leadership Academy w ramach ICAN Institute.











