SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ja+ moje LTE” w reklamach internetu LTE w Plusie (wideo)

Do emisji trafiła wizerunkowa reklama taryfy Ja+ LTE w sieci telekomunikacyjnej Plus. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction.

Bohaterka kampanii jest pokazywana w różnych sytuacjach z codziennego życia. Wylicza przy tym, za co kocha internet LTE w Plusie: za największy zasięg i najwyższą prędkość (źródłem tych danych jest test przeprowadzony i opisany przez „Komputer Świat) oraz nielimitowany transfer danych. Reklamy podkreślają też, że jest to najchętniej wybierana oferta internetu LTE.

W obecnej kampanii taryfy Ja+ LTE występują zawodnicy i trener siatkarskiej reprezentacji Polski, którzy reklamują nową wersję tej oferty - Ja+ Power LTE 2.0. Niedawno promowali też wprowadzoną przez Plusa usługę HBO GO oraz taryfę Ja+ Mix.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot wyprodukowali Ryszard Kłosowski i TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Ja+ moje LTE” w reklamach internetu LTE w Plusie (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maszka
Reklamy dobre i sama oferta Plusa również. LTE to ich oczko w głowie i widać stawiają ciągle na jego rozwój.
odpowiedź
User
Romek
Wlaśnie dokladnie to chciałem napisać. Bardzo mi odpowiada ten nowy wizerunek plusa. Cała kampania fajnie z głową pomyślana, dobre i atrakcyjne spoty, aż człowiek się cieszy że to jego sieć tak reklamują. A oferta jak oferta, jakby nie była taka, to bym nie był w plusie naście lat.
odpowiedź
User
Jiban
Trochę się Plusowi oberwało za reklamę LTE w TV, ale w sumie jak zwykle szuka się dziury w całym. Konkurencja może jedynie w ten sposób atakować Plusa, bo są w tej branży w stosunku do niego mocno opóźnieni, a w dodatku płaca olbrzymie miliony za kolejne częstotliwości.
odpowiedź