„Ja+ moje LTE” w reklamach internetu LTE w Plusie (wideo)

Do emisji trafiła wizerunkowa reklama taryfy Ja+ LTE w sieci telekomunikacyjnej Plus. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ja+ moje LTE” w reklamach internetu LTE w Plusie (wideo)

Bohaterka kampanii jest pokazywana w różnych sytuacjach z codziennego życia. Wylicza przy tym, za co kocha internet LTE w Plusie: za największy zasięg i najwyższą prędkość (źródłem tych danych jest test przeprowadzony i opisany przez „Komputer Świat) oraz nielimitowany transfer danych. Reklamy podkreślają też, że jest to najchętniej wybierana oferta internetu LTE.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot wyprodukowali Ryszard Kłosowski i TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji