SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Pochłopień zmienia „Wprost”: nowe działy zamiast Państwa i Narodu, tylko jeden felieton

W nowym numerze „Wprost”, pierwszym przygotowanym pod kierownictwem Jacka Pochłopienia, pojawiły się nowe działy: Społeczeństwo, Nowe Technologie, Zdrowie, Nauka i Historia. W wydaniu jest tylko jeden felieton autora zewnętrznego, podczas gdy wcześniej były ich trzy-cztery.

Jak zapowiada we wstępniaku Jacek Pochłopień, który na początku zeszłego tygodnia zaczął pełnić obowiązki redaktora naczelnego „Wprost”, zastępując Tomasza Wróblewskiego, nowe działy tygodnika będą funkcjonować razem z dotychczasowymi: Kraj, Biznes, Gospodarka, Zagranica i Kultura.

Temat główny nowego numeru, edukacja szkolna, został wydzielony w sekcji Raport, tak samo jak było to w poprzednich wydaniach. Nie ma natomiast wprowadzonych wiosną ub.r. działów Państwo, Naród i Cywilizacja.

- Co tydzień na naszych łamach teksty o tym, co ważne i aktualne - w wymiarze Polski, Europy, świata, ale również małych ojczyzn. Sprawy największej wagi, ale i te dziejące się blisko nas - wylicza we wstępniaku Pochłopień.

W nowym numerze „Wprost” znalazł się tylko jeden felieton, autorstwa Pawła Kowala. We wcześniejszych wydaniach były zazwyczaj trzy lub cztery takie teksty. Od wiosny ub.r., kiedy kierowanie redakcją przejęli Tomasz Wróblewski i Mariusz Staniszewski, z tygodnikiem jako felietoniści współpracują oprócz Kowala m.in. Cezary Kaźmierczak, Joanna Wrześniewska-Sieger, Antoni Z. Kamiński, Ewa Czaczkowska, Rafał Antczak i Tomasz Pułról.

>>> Przeglądaj okładki WPROST w naszym dziale Jedynki

Jacek Pochłopień jest pełniącym obowiązki redaktora naczelnego „Wprost”, jego zastępcą został Marcin Dzierżanowski, od kilku lat związany z tygodnikiem. Pochłopień zaraz po przejęciu kierownictwa pismem zapowiedział, że będzie ono bardziej otwarte na tematy z mediów społecznościowych oraz będzie w nim więcej treści o nowych technologiach i wydarzeniach w kraju.

Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 26 124 egz.

Dołącz do dyskusji: Jacek Pochłopień zmienia „Wprost”: nowe działy zamiast Państwa i Narodu, tylko jeden felieton

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kool
ooo chyba nowy red nacz zawrocił wprost z kursu pisowskiego
odpowiedź
User
Neo
Tylko dużo seksu, plotek z show biznesu i przemoc może uratować ten tygodnik.
odpowiedź
User
Sykoraks
Rozsądne decyzje naczelnego, ale łatwo uratować ten tytuł nie będzie
odpowiedź