WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Zalando startuje z budową centrum logistycznego pod Łodzią, stworzy tysiąc miejsc pracy w regionie

Gorący temat

Snapchat pozwoli dzielić się Discover Stories poza aplikacją - poprzez linki do serwisu www

0

Zalando uruchamia platformę Zalando Build do współpracy z modowymi startupami

2017-12-15 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Internetowy sklep Zalando uruchomił platformę o nazwie Zalando Build dedykowaną do współpracy ze startupami. Chodzi o młode firmy zajmujące się doświadczeniami zakupowymi oraz dostarczaniem użytkownikom inspiracji w dziedzinie mody. Do partnerstwa z Zalando mogą się zgłaszać także startupy z Polski.

Zalando uruchamia platformę Zalando Build do współpracy z modowymi startupami

Informując o uruchomieniu nowej platformy Zalando zaznacza, że jest ona nastawiona na współpracę ze startupami o określonym profilu. Chodzi m.in. o firmy oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, np. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.

- Partnerzy Zalando Build otrzymają możliwość powiązania swoich treści i doświadczeń z Zalando oraz dotarcia do milionów konsumentów w całej Europie - wyjaśnia Marc Lamik, head of partnerships Zalando. - My natomiast rozwiniemy naszą działalność i zasięg, a dzięki współpracy ze startupami będziemy w stanie szybciej wdrażać i testować nowe produkty oraz usługi.

Do platformy Zalando Build dołączył pierwszy partner - izraelski startup Bllush, który łączy zdjęcia influencerów, umieszczone w mediach społecznościowych, z produktami dostępnymi na Zalando.

Wszystkie części garderoby znajdujące się na zdjęciach zawierają linki przekierowujące do podobnych przedmiotów, które można kupić na platformie. To rozwiązanie będzie testowane w niemieckim domu mody w dziale odzieży sportowej.

W najbliższych miesiącach planowana jest również współpraca oraz pilotaż usługi z kolejnymi partnerami i lokalnymi sprzedawcami. Do współpracy z Zalando Build mogą zgłaszać się także startupy modowe działające w Polsce.

W III kwartale 2017 roku platforma sprzedażowa Zalando zanotowała wzrost przychodów o 28,7 procent, do 3,1 mld euro. Niższą dynamikę wykazał zysk operacyjny osiągając poziom 0,4 miliona euro.

Autor: ps

Wiecej informacji: Zalando, Zalando Build, startupy

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia