Profile nSport+ w mediach społecznościowych zmieniły się w Canal+ Speedway

W czwartek, 7 kwietnia media społecznościowe nSport+ zmieniły nazwę na Canal+ Speedway. Linearny kanał od poniedziałku nadaje pod nazwą Canal+ Sport 5.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Profile nSport+ w mediach społecznościowych zmieniły się w Canal+ Speedway

nSport+ na Canal+ Speedway zmienił się na Facebooku i Twitterze.

- Od dziś nasze kanały w social mediach nSport+ zmieniają się w Canal+ Speedway! Czas na jeszcze więcej żużla! Nazwa kanału antenowego to niezmiennie Canal+ Sport5 - informuje nadawca.

Linearny kanał nSport+ od poniedziałku nadaje pod nazwą Canal+ Sport 5. Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji na początku marca pozytywnie rozpatrzyła wniosek o zmianę nazwy stacji.

Kanał pod nową nazwą zachował swój dotychczasowy charakter oraz założenia programowe i nadal jest dystrybuowany w sieciach kablowych i u innych operatorów oraz w internecie na Canal+ online. Wraz z nową nazwą stacji zadebiutowały również nowe logo i oprawa.

W ramówce Canal+ Sport 5 oglądać można między innymi transmisje spotkań PGE Ekstraligi, eWinner 1 Ligi Żużlowej, 2. Ligi Żużlowej, PKO BP Ekstraklasy. Dodatkowo w ramówce znajdują się programy, m.in. „Basket Office”, podsumowujący wydarzenia w NBA, Lidze Mistrzów FIBA i Lidze ACB czy codzienny magazyn z wiadomościami sportowymi „News+”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/przetarg-pilka-ekstraklasa-viaplay-canal-wartosc-umowy,7170015167543425a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska