67 proc. użytkowników Netflixa ogląda go poza domem, 26 proc. w czasie pracy

Według badań przeprowadzonych przez Netflix większości jego użytkowników zdarza się oglądać treści z serwisu poza domem. 17 procent przyznaje się do spóźnień do pracy z powodu korzystania z Netflixa, a 7 procent - do oglądania filmów i seriali podczas korzystania z publicznych toalet.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Wyniki badań wykonanych przez Netflix ujawnił serwis Quartz. Sondaż został przeprowadzony od sierpnia do września br. i objął ponad 37 tys. dorosłych użytkowników platformy na całym świecie.

Zgodnie z zebranymi danymi 67 proc. respondentów przyznaje się do oglądania filmów i seriali w serwisie poza miejscem swojego zamieszkania.

27 proc. użytkowników Netflixa ogląda treści zamieszczone w serwisie w pracy. Mieszkańcom USA częściej zdarza się to w biurze, natomiast użytkownicy w innych częściach świata częściej oglądają treści w trakcie podróży do pracy. 7 proc. respondentów przyznało, że zdarza im się śledzić Netflixa podczas wizyty w publicznej toalecie.

Jedna piąta badanych przynajmniej raz podczas oglądania filmu bądź serialu na Netflixie popłakała się w miejscu publicznym, a 17 proc. zdarzyło się przejechać właściwy przystanek w trakcie drogi z powodu oglądania serwisu i w rezultacie spóźnić się do pracy.

45 proc. respondentów zauważyło podczas oglądania Netflixa poza domem, że obca osoba podgląda to co dzieje się na ekranie ich smartfona lub tabletu. Z kolei 11 proc. przyznało, że niechcący poznali dalszy ciąg serialu bądź filmu podglądając innego użytkownika serwisu. 18 proc. badanych zdradziło, że oglądanie Netflixa w miejscach publicznych budziło u nich poczucie wstydu lub dyskomfort.

Na koniec III kwartału br. Netflix osiągnął prawie 3 mld dol. przychodu i miał 109 mln użytkowników. Spółka planuje wydać w przyszłym roku 8 mld dolarów na produkcję własnych treści.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"