SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jaka to melodia?” straciła widzów, ale nadal jest liderem

Obecne odcinki teleturnieju „Jaka to melodia?” nadawane w dni powszednie i w niedziele mają mniej widzów niż rok wcześniej. Program jednak nadal daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej wypada już słabo.

Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w dni powszednie w okresie od 3 września br. do 31 października br. wyniosła 2,19 mln osób, a udział TVP1 ukształtował się na poziomie 23,11 proc. wśród wszystkich widzów i 12,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ub.r. średnia oglądalność muzycznego teleturnieju była wyższa i wynosiła na 2,80 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 23,63 proc. i 18,20 proc. udziału. Wtedy teleturniej nadawano jednak o godz. 18.35 (obecne epizody oglądać można o godz. 17.20). Najpopularniejszy odcinek „Jakiej to melodii?” w tegorocznym sezonie wyemitowano 29 października br. - zgromadził on 3,01 mln osób.

Mimo spadku oglądalności programu, TVP1 w czasie jego emisji nadal pozostaje liderem rynku wśród wszystkich widzów. Tuż za Jedynką, na drugim miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie paradokument „Dlaczego ja?”, co daje mu 23,07 proc. udziału. Trzecia jest TVN (17,71 proc.; końcówka „Detektywów” i „Julia”), a czwarta - TVP2 (5,09 proc.; serial „Castle”). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest  dopiero trzecia, przegrywając z Polsatem i TVN.

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1-Jaka to melodia?218976123,11%12,94%
Polsat218775123,07%27,97%
TVN167939417,71%17,23%
TVP24824735,09%5,45%


Z kolei wydania show emitowanego w niedziele o godz. 18.20 (w okresie od 9 września do 28 października br.) oglądało średnio 2,91 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 22,24 proc. oraz 13,75 proc. udziałów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. emisje te straciły 270 tys. widzów. Wówczas śledziło je średnio 3,18 mln osób (25,36 proc. oraz 19,29 proc. udziałów).

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1-Jaka to melodia?290653122,24%13,75%
TVN223725017,11%24,07%
TVP2151579111,59%7,56%
Polsat12534949,59%10,77%

Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” straciła widzów, ale nadal jest liderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Nie dziwię się że JTM traci widzów, ograniczono ilość występów solistów programu: Magdy Tul, Agaty Dąbrowskiej, Anety Figiel czy Grzegorza Wilka. Przyznam szczerze że oglądam ten program ze względu na ich, na ich świetne występy, a skoro teraz ich nie ma to szkoda oglądać :( Inną sprawą są wciąż Ci sami gracze... Program stał się po prostu nudny i nic tu nie pomoże zapraszanie gwiazd, ich mam powyżej uszu, zwłaszcza Nataszy Urbańskiej, której występy wciaż są powtarzane.
odpowiedź
User
Magda
Wielka szkoda, ale JTM z marginalnym lub
żadnym udziałem w niej: Agaty Dąbrowskiej, Anety
Figiel, Magdy Tul , Grzegorza Wilka czy Zbyszka
Fila jest dla mnie programem, który już mnie nie wciąga lecz wręcz męczy. Do dla ich występów oglądałam ten program, teraz to nie ma czego tam oglądać. Te wszystkie "gwiazdy" które są zapraszane już mnie irytują, mam ich na co dzień pod dostatkiem. W programie chciała bym zobaczyć występy ludzi którzy tworzą historię tego programu, a przy tym śpiewają dużo lepiej niż nie jedna zaproszona do programu gwiazda.
odpowiedź
User
Asia
zgadza się program stał się zwykłą zapchajdziurą w beznadziejnej ramówce TVP, a to że traci widzów to nic dziwnego bo zamiast programu i artystów których pokochali widzowie serwuje się im taki GNÓJ. Oglądanie obecnej edycji programu to zwykła strata czasu i nerwów.
odpowiedź