SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jażdżyński, Polkomtel i MEC Interaction zdobywcami MIXX Awards Polska 2009

Polkomtel marketerem roku, MEC Interaction agencją roku, a Operacja Kapsel interaktywną kampanią roku w konkursie MIXX Awards Polska 2009. Tomasz Jażdżyński, prezes Interia.pl, otrzymał wyróżnienie za dokonania życiowe.

W środę podczas uroczystej gali w klubie Space w Warszawie wręczono nagrody MIXX Awards Polska 2009. Za najlepszą kampanię interaktywną uznano Operację Kapsel przygotowaną przez agencję Click 5. Akcji - zwycięskiej również w kategorii gier - przyznano tytuł Best In Show, a w najbliższym czasie zostanie ona zgłoszona do europejskiej i amerykańskiej edycji konkursu.

Z kolei tytuł marketera roku przypadł Polkomtelowi, a agencji roku - MEC Interaction. Natomiast Tomasz Jażdżyński, prezes portalu Interia.pl otrzymał wyróżnienie za dokonania życiowe.

Zwycięzcy MIXX Awards Polska 2009 w kategoriach:

Kampania wizerunkowa
Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS Mejores

Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Mazda2 - Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o

Bezpośredni odzew
Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.o

Najlepsze zastosowanie nowych mediów
Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.

Marketing wyszukiwarek
SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.

Marketing społecznościowy
Nike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.

Gry
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Wideo-online
Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. z o.o.

Kampania e-mail marketingowa
Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com

Kampania displayowa
Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)

Best In Show
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Dołącz do dyskusji: Jażdżyński, Polkomtel i MEC Interaction zdobywcami MIXX Awards Polska 2009

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl