Jażdżyński, Polkomtel i MEC Interaction zdobywcami MIXX AwardsPolska 2009

Polkomtel marketerem roku, MEC Interaction agencją roku, a OperacjaKapsel interaktywną kampanią roku w konkursie MIXX Awards Polska2009. Tomasz Jażdżyński, prezes Interia.pl, otrzymał wyróżnienie zadokonania życiowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W środę podczas uroczystej gali w klubie Space w Warszawiewręczono nagrody MIXX Awards Polska 2009. Za najlepszą kampanięinteraktywną uznano Operację Kapsel przygotowaną przez agencjęClick 5. Akcji - zwycięskiej również w kategorii gier - przyznanotytuł Best In Show, a w najbliższym czasie zostanie ona zgłoszonado europejskiej i amerykańskiej edycji konkursu.

Z kolei tytuł marketera roku przypadł Polkomtelowi, a agencjiroku - MEC Interaction. Natomiast Tomasz Jażdżyński, prezes portaluInteria.pl otrzymał wyróżnienie za dokonania życiowe.

Zwycięzcy MIXX Awards Polska 2009 wkategoriach:

Kampania wizerunkowaSpełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS MejoresWprowadzenie nowego produktu na rynekMazda2- Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.oBezpośredni odzewHoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.oNajlepsze zastosowanie nowych mediówHarryPotter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.Marketing wyszukiwarekSEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.Marketing społecznościowyNike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.GryOperacja Kapsel, Click 5 s.c.Wideo-onlineŁaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. z o.o.Kampania e-mail marketingowaDzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.comKampania displayowaKampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)Best In ShowOperacja Kapsel, Click 5 s.c.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu