WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Grupa Żywiec ze spadkiem zysku netto w 2017 roku

Jerzy Dudek w tanecznym pojedynku reklamuje piwo Heineken jako pierwszy Polak (wideo)

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa Żywiec rozpoczęła we wtorek nową kampanię reklamową marki Heineken z Jerzym Dudkiem w roli głównej. Wkrótce na sklepowe półki trafią też puszki piwa z jego wizerunkiem. Kampanię zrealizowały agencje Publicis Italy, 2012, Starcom, Global Shopper Marketing i Roots PR.

Jerzy Dudek w tanecznym pojedynku reklamuje piwo Heineken jako pierwszy Polak (wideo)

W rozpoczętej kampanii Heineken przywołuje klimat towarzyszący oglądaniu meczy Ligi Mistrzów: starcia największych gwiazd, nieoczekiwane zwroty akcji i spektakle na długo zapadające w pamięć. Najnowszy spot reklamowy marki przenosi futbol w świat wielkiego kina. Jerzy Dudek zamienił tu bramkarską bluzę na strój rodem z filmów kostiumowych, a zamiast rzutów karnych oglądamy pełen emocji pojedynek, w którym Polak rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu Ligi Mistrzów w 2005 roku.

- Ten pamiętny mecz najlepiej pokazuje, że wielki futbol ogląda się jak dobre kino akcji. Widzieliśmy tam zaskakujące zwroty, narastające napięcie i Jerzego Dudka w roli bohatera efektownie wygrywającego decydujące starcie. Nowy spot reklamowy Heinekena jest hołdem dla polskiego bramkarza, który tym występem napisał historię europejskiego futbolu - mówi Marcin Drożyński, kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec. - Finał z jego udziałem był także wyjątkowym momentem w historii Heinekena, bo właśnie w 2005 roku marka została partnerem rozgrywek Ligi Mistrzów. Dlatego nie ma bohatera, który mógłby lepiej przywołać emocje tego niezwykłego sezonu - dodaje.

Upamiętniając legendę polskiej i światowej piłki, Heineken przygotował też pierwszą w całej historii marki, limitowaną edycję opakowań, dedykowaną jednemu bohaterowi. Puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu i będą dostępne jedynie na terenie Polski.

Elementem kampanii pod hasłem „Poczuj legendarne emocje” będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka, która potrwa do końca czerwca, czyli miesiąc dłużej niż zazwyczaj. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.

Spot z udziałem Jerzego Dudka przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja Roots. Za projekt limitowanej edycji puszek Heinekena z wizerunkiem Jerzego Dudka odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

Jesienią ub.r. Jerzy Dudek został ambasadorem reklamowym zakładów bukmacherskich Superbet. W reklamach Heinekena dotychczas występowali: legenda Formuły1 Jackie Stewart oraz aktor Benicio del Toro.

Autor: bg

Wiecej informacji: Jerzy Dudek, Heineken, Grupa Żywiec, bramkasz, piwo Jerzy Dudek

Komentarze (8) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia