W kampanii „Jestem Nikon” wykorzystywane są wariacje głównego hasła nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Akcja reklamuje wprowadzone niedawno przez Nikon Polska do sprzedaży lustrzankę D5100 oraz aparat kompaktowy Coolpix S3100.
>>> Nikon D5100 - nowa lustrzanka cyfrowa od Nikona >>> Nikon: S3100 i osiem innych nowych aparatów kompaktowych Coolpix
Celem kampanii jest budowa wizerunku firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy aparatów fotograficznych, umożliwiających uwiecznienie zarówno codziennych, jak i wyjątkowych chwil w życiu. Akcja stanowi kontynuację działań promocyjnych pod hasłem „Jestem Nikon”, które firma rozpoczęła w całej Europie w ub.r. m.in. z udziałem Robbiego Williama i Jamiego Oliviera (więcej na ten temat). Wiliams występuje też w nowej reklamie aparatów Nikon.

W Polsce tegoroczna odsłona akcji od 9 czerwca jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP), prasie (magazyny fotograficzne i IT), internecie (m.in. strony Polskapresse, Ringier Axel Springer Polska, o2.pl i MTV, ipla.pl, Gadu-Gadu, wybrane serwisy fotograficzne) oraz w sklepach (materiały POS).

Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, a za zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy Maxus. Akcja potrwa do początku sierpnia.











