Startująca właśnie kampania reklamowa firmy Nikon ma na celu budowanie jej wizerunku jako producenta najwyższej jakości sprzętu fotograficznego, który umożliwia każdemu uwiecznienie najważniejszych chwil. W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła „Jestem Nikon” (np. „Jestem atrakcyjny”, „Jestem rozrywkowy”, „Jestem superzoomem”) nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. W kilkunastu kreacjach reklamowych prezentowane są modele Coolpix S3000 i Coolpix S8000.
Akcja startuje obecnie w wielu krajach europejskich. W Polsce rozpoczyna się w internecie (m.in. serwis jestemnikon.pl, działania na portalach społecznościowych), a w maju ruszy w telewizji (największe stacje i kanały tematyczne) oraz kinach. Akcja obejmuje również oraz prasę (tytuły branżowe i lifestylowe) oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii – zaplanowanej do lipca – przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, dodatkowe przekazy na polski rynek opracowała agencja Walk The Line, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.












