WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Marcin Ciastoń, Jagoda Szelc i Piotr Tołoczko laureatami konkursu scenariuszowego Script Wars

„Joker” hitem Super Polsatu. Nowy teleturniej Krzysztofa Ibisza śledzi 140 tys. widzów

2017-11-15 A A A KOMENTARZE: 31 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza teleturniej „Joker” po tygodniu emisji gromadzi średnio 139 tys. widzów. W porównaniu z wynikami z poprzedniego miesiąca stacja w tym paśmie uzyskuje pięciokrotnie wyższe udziały wśród wszystkich widzów oraz trzykrotnie wyższe w grupie komercyjnej 16-49.

Joker; fot. ATM Grupa Joker; fot. ATM Grupa

Teleturniej „Joker” na antenie Super Polsatu oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, począwszy od 6 listopada 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 9 listopada br. wyniosła 139 tys. widzów, co przełożyło się na 0,9 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 176 tys. osób.

Z informacji udostępnionych przez Telewizję Polsat wynika, że w porównaniu z wynikami z poprzedniego miesiąca Super Polsat w paśmie emisji „Jokera” uzyskuje pięciokrotnie wyższe udziały wśród wszystkich widzów oraz trzykrotnie wyższe w grupie komercyjnej 16-49.

- Super Polsat funkcjonuje na rynku od początku tego roku i już zdobył zaufanie widzów, co bardzo nas cieszy. „Joker” jest pierwszą nową produkcją, którą wprowadziliśmy w listopadzie do ramówki tej stacji. Wyniki teleturnieju są bardzo dobre - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Monika Wojdyga-Makowska, szefowa anteny. - W listopadowej ramówce oprócz „Jokera” wprowadzamy kolejne programy. W niedzielę, 12 listopada, widzowie mogli zobaczyć pierwszy odcinek serii dokumentalnej „SuperLudzie” opowiadającej o niezwykłych niepełnosprawnych, dla których niemożliwe nie istnieje. Mogę zapewnić, że to nie koniec nowości w naszej stacji - dodaje.

Polska wersja „Jokera” oparta została na francuskim formacie o tym samym tytule, który powstał w 2015 roku. W naszym kraju jego produkcją zajmuje się ATM Grupa.

Formuła teleturnieju polega na tym, że każdy uczestnik odpowiada na 10 pytań wiedzowych z wiedzy ogólnej. Do każdego z nich, uczestnik uzyskuje 4 warianty odpowiedzi. Dodatkowo, osoba biorąca udział w programie otrzymuje wsparcie w postaci 7 tytułowych „Jokerów”, które służą do eliminacji niepoprawnych wariantów odpowiedzi. Uczestnik posiada także Jokera specjalnego w postaci osoby towarzyszącej, z którą uczestnik przybył do studia.

Niepoprawna odpowiedź nie kończy gry uczestnika, ale skutkuje utratą 3 Jokerów, a jeżeli uczestnik już ich nie posiada - traci wtedy 3 stopnie na tabeli wygranej. Rozgrywka po utracie lub wykorzystaniu Jokerów będzie trudniejsza. Nagrodą główną w programie jest 50 tys. zł.

Gospodarzem „Jokera” został Krzysztof Ibisz, który po kilkuletniej przerwie powraca jako gospodarz formatu teleturniejowego.

Super Polsat to nowy kanał, który 2 stycznia br. w naziemnej telewizji cyfrowej zastąpił Polsat Sport News. Jego średni udział w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,72 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Krzysztof Ibisz, Super Polsat, teleturniej, ATM Grupa, Joker

Komentarze (31) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia