SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jon Eastick: z EY na dyrektora finansowego Allegro

Jon Eastick dołączył do zespołu zarządzającego Allegro, obejmując funkcję dyrektora finansowego. Wcześniej pracował m.in. w Netii, PTC, Lucent Technologies Poland i EY.

Jon Eastick Article

Eastick będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii finansowej oraz będzie zarządzał obszarami treasury, raportowania, podatków, kontrolingu finansowego, księgowości, zakupów, analityki finansowej i usług korporacyjnych oraz zarządzania projektami.

- Jon ma bardzo szerokie kompetencje w zakresie finansów korporacyjnych oraz budowania wartości spółek dla ich inwestorów. Przez kilkanaście lat pełnił rolę CFO w dużych firmach, dlatego cieszę się bardzo, że będziemy mogli wykorzystać jego wiedzę i umiejętności - komentuje Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

Jon Eastick przez 16 lat pełnił funkcje zarządcze oraz był dyrektorem finansowym w Netii, PTC (obecnie T-Mobile Polska) oraz Lucent Technologies Poland. Wcześniej pracował też w PTK Centertel (obecnie Orange Polska) oraz w firmie doradczej Arthur Andersen. Ostatnio był związany z EY, jako regionalny dyrektor operacyjny odpowiadał za obszar Europy Środkowej i Południowej.

Eastick od 25 lat mieszka w Polsce. Ukończył studia w London School of Economics, jest biegłym rewidentem certyfikowanym w Wielkiej Brytanii.

W październiku 2016 roku Allegro i Ceneo zostały sprzedane przez Naspers za 3,25 mld dolarów funduszom inwestycyjnym Cinven, Permira i Mid Europa. Według badania Gemius/PBI w styczniu br. serwisy Grupy Allegro zanotowały 17,56 mln realnych użytkowników i 2,11 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jon Eastick: z EY na dyrektora finansowego Allegro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry