SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Julia Ogińska: z Discovery na dyrektora programowego Fokus TV

Julia Ogińska objęła stanowisko dyrektora programowego i ds. zakupów kanału dokumentalnego Fokus TV, który Grupa ZPR uruchomi pod koniec kwietnia br. Dotąd związana była z Discovery Networks Polska.

Julia OgińskaJulia Ogińska

W Fokus TV Ogińska kieruje działem programowym oraz opowiada za zakup produkcji zewnętrznych i strategię programową.

Julia Ogińska od 2011 pracowała w Discovery Networks Polska, gdzie z ramienia Discovery Enterprises International jako program sales manager CEEMEA odpowiadała za wdrożenie i realizację strategii sprzedażowej oraz dystrybucję programów dokumentalnych z całego portfolio grupy na terenie Europy Centralnej oraz rynków wschodzących. Zajmowała się również pozyskiwaniem kontentu dla kanałów Discovery. Z kolei w latach 2007-2011 pracowała w Telewizji Polskiej jako starszy specjalista ds. obrotu licencjami filmowymi

Fokus TV to nowa stacja o profilu edukacyjno-poznawczym. W jej ramówce znajdą się filmy dokumentalne, reportaże oraz inne programy poświęcone takim dziedzinom jak nowe technologie i wynalazki, gospodarka, kultura i historia cywilizacji świata oraz o tematyce podróżniczej, etnograficznej, geograficznej, przyrodniczej czy ekologicznej (więcej na ten temat).

Kanał Fokus TV 28 kwietnia br. pojawi się na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Jego właścicielem jest należąca do grupy kapitałowej ZPR spółka TV Spektrum, której prezesem jest Ewa Lampart.

Dołącz do dyskusji: Julia Ogińska: z Discovery na dyrektora programowego Fokus TV

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Łomatko, pani z Discovery! Czyli będzie kolejny kanał z wojnami magazynowymi, lombardami, wybuchami i kącikiem napraw starych bryczek. Znów nic wartościowego do obejrzenia. Po co było robić to dvb-t?
odpowiedź
User
Zc
Łomatko, pani sprzedawczyni ma się teraz wykazywać w obszarze strategii programowej. No, cóż nie tylko w ZPR myślą, że na telewizji zna się każdy.
odpowiedź
User
Piotr
chyba ta Pani nie zajmuje się ramówką :) czytaj uważnie i analizuj spokojnie.
odpowiedź