SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jupik: zmienione logo, nowy brand hero

Identyfikacja wizualna napojów Jupik (Hoop Polska) została gruntownie zmodyfikowana. Pojawił się też nowy bohater tej marki – Melania.

W identyfikacji wizualnej napojów dla dzieci Jupik wizerunku postaci pojawiły się w 3D. Zmodyfikowano też logotyp marki, w którym oprócz efektu 3D zyskał bardziej energetyczne kolory. Jednocześnie pojawiła się piąta postać symbolizująca tę markę – Melania. Portfolio brandu obejmuje obecnie osiem różnych wariantów produktów.

Zmiany wizerunku Jupika zostaną wsparte kampanią reklamową, która rozpocznie się 2 maja i potrwa do 26 czerwca. Akcja pod hasłem „Poznaj świat Majów” przeniesie małych odbiorców w świat przygód i nauki związanych z kulturą tych ludów. Działania będą prowadzone w telewizji, internecie, kinach i w formie plakatów w szkołach.

Reklamom będzie towarzyszyć promocja polegająca na zbieraniu i rejestrowaniu w serwisie jupik.com kodów z butelek Jupika. W ten sposób będzie można wygrać m.in. jeden z ośmiu czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech.

Za nową strategię marki i jej kampanię odpowiada agencja Ogilvy & Mather Praga, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy MPG Polska.

Natomiast już teraz w zmienionej wersji ruszyła strona internetowa jupik.com. Modyfikacje serwisu przygotowała i wprowadziła czeska agencja ActiveIT.
 

Dołącz do dyskusji: Jupik: zmienione logo, nowy brand hero

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl