Motywem przewodnim kampanii jest charakterystyczny radosny uśmiech Justyny Kowalczyk, która przekonuje, że tak jak specjaliści z Teamu Santander są sprawni i fachowi w narciarstwie, tak pracownicy Santander Consumer Banku w bankowości. W reklamach promowany jest kredyt gotówkowy, który można wziąć już w 15 minut, a spłata pierwszej raty jest możliwa po trzech miesiącach od podpisania umowy.
Justyna Kowalczyk zawarła umowę reklamową z Santander Consumer Bankiem na dwa lata. Wizerunek zawodniczki będzie wykorzystywany nie tylko w reklamach - jej głos zaczął już witać również klientów dzwoniących na infolinię banku. Wcześniej narciarka przez pięć lat promowała Polbank i Raiffeisen Polbank.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVP Info, TVN 24 i kanały tematyczne), a także radiu, prasie oraz internecie. Potrwa do Bożego Narodzenia.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grupa Eskadra, a spot telewizyjny (wyreżyserowany przez Łukasza Jaworskiego) wyprodukował dom produkcyjny Tofi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.











