W telewizyjnym spocie Kamil Bednarek odwiedza salon sprzedaży Play i od sprzedawców, znanych z poprzednich kampanii, kupuje Formułę Mix Elastyczną. Reklama podkreśla, że abonent ma możliwość wyboru smartfonu od 1 zł (poznaj szczegóły).
Przypomnijmy, że w kwietniu Play rozpoczął kampanię Formuły Rodzina 4.0 z udziałem Anny Przybylskiej i Pawła Małaszyńskiego (więcej na ten temat). Ostatnio tę ofertę reklamowali Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Agnieszka Dygant (zobacz szczegóły).

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a reklamy BTL przygotowała agencja Plej. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.











