WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Poczuj luz” z Kamilem Bednarkiem

Kamil Bednarek miksuje z „naowocowanym” Frugo (wideo)

2017-06-08 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa marki napojów Frugo, produkowanych przez FoodCare Polska. Jej twarzą został Kamil Bednarek. Akcję przygotowały agencje H2O i Zenith.

Kamil Bednarek miksuje z „naowocowanym” Frugo (wideo)

Kampania reklamowa Frugo obejmuje emisję spotów w kilkunastu stacjach telewizyjnych, dwóch największych rozgłośniach radiowych, internecie, bankomatach, prasie handlowej i w punktach sprzedaży. Bohaterem działań prowadzonych pod hasłem „Mix dźwięków. Mix owoców. Frugo Naowocowane” jest Kamil Bednarek.

-  Jest to bardzo dobrze dopasowany artysta do naszej grupy docelowej. Bardzo popularny, o rozpoznawalnym stylu muzycznym , radosny, o pozytywnym wizerunku - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uzasadnia wybór tego artysty na ambasadora marki Katarzyna Marcelewicz, dyrektor marki Frugo w FoodCare.

Celem aktualnej kampanii jest komunikacja nowego wizerunku i owocowości Frugo. Kampania potrwa do końca września br.

Za jej kreację odpowiada agencja H2O, media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith.

Marka Frugo rozpoczęła zupełnie nowe działania reklamowe, przygotowane przez wybrane do współpracy na początku roku agencje H2O i OS3 wiosną br.

Kamil Bednarek dotychczas występował m.in. w reklamach sieci komórkowej Play, w maju br. mogliśmy go również oglądać w kampanii reklamowej marki HP.


Reżyser: Marcin Filipek
Kreacja: Dmytro Gurnicki; Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3),
Producent wykonawczy: Sławek Jurasz
Dom produkcyjny: Dobro
Postprodukcja: Televisor
Planowanie i zakup mediów – Zenith Optimedia.

Autor: Beata Goczał

Wiecej informacji: Kamil Bednarek, Frugo, FoodCare Polska

Komentarze (4) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia