SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kamil Bednarek z reklamą Play najchętniej oglądany na YouTube w marcu 2018

Według zestawienia AdsLeaderboard w marcu 2018 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot Kamila Bednarka promujący Play na kartę. W pierwszej piątce po dwa filmy umieściły Studio Tymbark oraz Kuchnia Lidla.

Article

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Na 1. miejscu marcowego rankingu znalazł się spot „Internet, Showmax, Tidal do 3 miesięcy w prezencie/Kamil Bednarek ma Play na kartę”, w którym znany piosenkarz wykonuje utwór w charakterystycznym dla siebie stylu. Na 2. miejsce trafił film Studia Tymbark „Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze/TYMBARK SHOW #40”. Zuzia, Jaś i SKKF prowadzą program już od jakiegoś czasu i tym razem postanowili przeprowadzić testy przyjaźni, aby przekonać się czy zdążyli się już rzeczywiście dobrze poznać. 3. pozycja to reklama „WEGAŃSKI SOS TATARSKI/Kinga Paruzel & Kuchnia Lidla”, w której Kinga Paruzel zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.

Na 4. miejscu znalazł się kolejny odcinek Studia Tymbark „Zuzia, Jaś i SKKF googlują siebie + Julia Kostera i Katka Vlog/Tymbark Show #41”. Poznamy w nim nie tylko zaproszone przez prowadzących youtuberki, ale także odpowiedzi na najbardziej nurtujące widzów pytania. Zestawienie zamyka jeszcze jeden przepis z Kuchni Lidla „ŻUREK CHRZANOWY z kiełbasą/Karol Okrasa & Kuchnia Lidla”, w którym Karol Okrasa zaprezentował sposób na przygotowanie klasycznej potrawy, jakiej nie mogło zabraknąć na wielkanocnym stole.

Oto zwycięskie spoty zestawienia Ads Leaderboard z marca br.

1. „Internet, Showmax, Tidal do 3 miesięcy w prezencie | Kamil Bednarek ma Play na kartę”

2. „Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze | TYMBARK SHOW #40”

3. „WEGAŃSKI SOS TATARSKI | Kinga Paruzel & Kuchnia Lidla”

4. „Zuzia, Jaś i SKKF googlują siebie + Julia Kostera i Katka Vlog | Tymbark Show #41”

5. „ŻUREK CHRZANOWY z kiełbasą|Karol Okrasa & Kuchnia Lidla”

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Bednarek z reklamą Play najchętniej oglądany na YouTube w marcu 2018

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing