W nowym spocie Play Kamil Stoch razem z dwojgiem pracowników punktu sprzedaży tej sieci, znanych z wielu wcześniejszych reklam, unoszą się w powietrzu niczym Superman lub kosmonauci w stanie nieważkości. Ma to symbolizować wolność korzystania z usług telekomunikacyjnych, jaką daje Formuła Smartfon Unlimited.
Reklamy podkreślają, że Formuła Smartfon Unlimited w wyższych planach cenowych oprócz nielimitowanych połączeń i wiadomości w kraju obejmuje nielimitowany roaming oraz pakiety internetowe w krajach Unii Europejskiej (zobacz szczegóły). W osobnych spotach promowane są wybrane smartfony dostępne w tej taryfie za złotówkę, m.in. HTC Desire 620 i LG Spirit 4G.
Kamil Stoch razem z innymi skoczkami z polskiej reprezentacji wystąpił już na przełomie ub. i br. w kampanii Play reklamującej duży zasięg tej sieci (zobacz szczegóły).

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze i w salonach sprzedaży Play.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencje Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.











