SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tysiąc emocji, jedna twarz" - rusza kampania kosmetyków Hydra Vegetal od Yves Roche

W internecie trwa kampania linii kosmetyków do pielęgnacji Hydra Vegetal, marki sieci drogerii Yves Rocher. Działania realizuje, w wyniku wygranego przetargu, agencja Digital Kingdom.

Kampanię „Tysiąc emocji. Jedna twarz. Nawilżaj ją. Naturalnie.” promuje spot z ambasadorkami projektu: Kasią Bigos, Stylizacje TV, oraz Jestem Kasia.

Na potrzeby akcji stworzono platformę internetową Hydra Faces, na której użytkownicy za pomocą generatora video mogą w prosty sposób stworzyć krótkie wideo, ukazujące emocje, które wyraża ich twarz. Aktywacja prowadzona będzie przez najbliższy miesiąc. Yves Rocher w ramach współpracy z agencją Chatbotize uruchomił specjalnego chatbota zintegrowanego z serwisem internetowym.

Za strategię i kreację, wdrożenie i utrzymanie serwisu internetowego, kreacje display zarówno lokalne, jak i adaptację globalnych materiałów odpowiada agencja Digital Kingdom. Wideo zrealizował dom produkcyjny Link Visuals, spoty wyreżyserowała Monika Kmita. Zakupem mediów zajmuje się iProspect.

Dołącz do dyskusji: "Tysiąc emocji, jedna twarz" - rusza kampania kosmetyków Hydra Vegetal od Yves Roche

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Art_M
świetna muzyka! Bardzo ładna realizacja
odpowiedź
User
hydrabasGD
https://gidra-zerkalo2.site гидра сайт
odpowiedź