SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania napojów Kubuś Play

Najnowsza kampania napojów Kubuś Play zrealizowana przez Saatchi & Saatchi podkreśla sportowy charakter marki.

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych - dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce. 

Reklama będzie emitowana w telewizji. „Nasz pomysł polega na pokazaniu Kubusia Play jako napoju spontanicznie wybieranego przez dzieci, które lubią pobawić się, pograć i poszaleć na świeżym powietrzu” – mówi Daniel Piecka, copywriter z Saatchi & Saatchi. Matka jednego z zawodników występujących w reklamie wie o tym najlepiej i dlatego w przerwie meczu częstuje napojem wszystkie spragnione dzieci, które brały udział w grze.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Kubuś Play to zdrowy napój, który doskonale gasi pragnienie. Jego wygodna, plastikowa butelka z nakrętką typu sport cap idealnie sprawdza się podczas uprawiania sportów i innej aktywności.

Klient: Maspex Wadowice
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Aleksandra Koppa, Katarzyna Indyk
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska, Max Olech
Dyrektor artystyczny: Bartosz Grala
Copywriter: Daniel Piecka.

Dołącz do dyskusji: Kampania napojów Kubuś Play

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl