Kampania napojów Kubuś Play

Najnowsza kampania napojów Kubuś Play zrealizowana przez Saatchi & Saatchi podkreśla sportowy charakter marki.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych - dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce. 

Reklama będzie emitowana w telewizji. „Nasz pomysł polega na pokazaniu Kubusia Play jako napoju spontanicznie wybieranego przez dzieci, które lubią pobawić się, pograć i poszaleć na świeżym powietrzu” – mówi Daniel Piecka, copywriter z Saatchi & Saatchi. Matka jednego z zawodników występujących w reklamie wie o tym najlepiej i dlatego w przerwie meczu częstuje napojem wszystkie spragnione dzieci, które brały udział w grze.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Kubuś Play to zdrowy napój, który doskonale gasi pragnienie. Jego wygodna, plastikowa butelka z nakrętką typu sport cap idealnie sprawdza się podczas uprawiania sportów i innej aktywności.

Klient: Maspex WadowiceAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Aleksandra Koppa, Katarzyna IndykDyrektor kreatywny: Agnieszka Niska, Max OlechDyrektor artystyczny: Bartosz GralaCopywriter: Daniel Piecka.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu