SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Sportowy ma już milion subskrybentów na YouTubie

Liczba subskrybentów Kanału Sportowego na YouTubie przekroczyła milion – poinformowali w piątek jego właściciele. W ciągu roku przybyło ich ok. 140 tys. - Wysoka jakość i unikalność naszego kontentu, jak i również sam model biznesowy Kanału Sportowego są bardzo trudne do skopiowania. Dlatego też dalej zamierzamy wytyczać trendy na polskim YouTubie i dynamicznie zwiększać nasze zasięgi w internecie - komentuje Wirtualnemedia.pl prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.

Krzysztof Stanowski (screen: YouTube/Kanał Sportowy)Krzysztof Stanowski (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

Kanał Sportowy ma na YouTubie milion subskrybentów, wszystkie 3,7 tys. filmów wyświetlono w sumie ponad 568 mln razy.

„MAMY TO! 1000000 subskrypcji wybiło na naszym głównym kanale
Dziękujemy za każdego suba i wszystkie interakcje
Wspólnie możemy wszystko, a bez WAS to nie byłoby możliwe
Jedziemy dalej!” - napisano w piątek na Twitterze Kanału Sportowego.

Jak wynika z danych Socialblade.com, w ciągu ostatnich 30 dni kanałowi przybyło 19 tys. subskrypcji. W ciągu ostatniego roku przybyło ich ok. 140 tys. (w połowie czerwca ub.r. było ich 860 tys.)

- Ten jeden jeden milion subskrypcji to tylko liczba, imponująca, ale tylko liczba – przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego. - W rzeczywistości potencjał mamy zdecydowanie większy, bo każdego miesiąca nasze programy ogląda 3,5–4 milionów rożnych widzów. Jak dotąd od początku istnienia Kanału Sportowego opublikowaliśmy ponad 3700 programów, co przełożyło się na 574 mln wyświetleń – podkreśla Sawicki.

Co dalej? - Konsekwentnie będziemy dalej realizowali naszą strategię polegającą na odróżnieniu się od konkurencji i kreowania jak największego zaangażowania naszych widzów. Wysoka jakość i unikalność naszego kontentu, jak i również sam model biznesowy Kanału Sportowego są bardzo trudne do skopiowania. Dlatego też dalej zamierzamy wytyczać trendy na polskim YouTubie i dynamicznie zwiększać nasze zasięgi w internecie – zapowiada Sawicki.

Hity Kanału Sportowego

Najpopularniejszymi wideo są „Dziennikarskie Zero #35 – Wieluń, Najman i burmistrz” (3,9 mln wyświetleń), „Dziennikarskie Zero (wydanie specjalne): Najman, Słowik i Pruszków. Wyp***!!!” (3,7 mln) oraz „Dziennikarskie zero #22 – zlikwidujmy opłatę reprograficzną!” (2,6 mln).

Poza głównym kanałem na YouTubie funkcjonuje też Kanał Sportowy Extra, gdzie publikowane są „materiały od kulis i najlepsze momenty z programów”. Na kanale jest 330 filmów, które mają łącznie ponad 49 mln wyświetleń. Subskrybuje go 210 tys. użytkowników.

Czytaj też: Kanał Sportowy zarabia miliony. "Powinni zmienić nazwę na showbiznesowy"

Twórcy wydają też drukowany „Kwartalnik Sportowy”, w połowie czerwca na rynku ma ukazać się czwarty numer tytułu.

Pierwszy live Kanału Sportowego na YouTubie odbył się 23 grudnia 2019 roku, kanał regularnie działa od wiosny 2020 roku.

Udziałowcami Kanału Sportowego są Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i spółka WeszloTV, której prezesem i większościowym wspólnikiem jest Krzysztof Stanowski. Każdy ma po 25 proc. kapitału. W połowie marca zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku dostaną 4 mln zł dywidendy, a 1,57 mln zł pozostanie w spółce jako kapitał zapasowy. W tym kapitale na koniec ub.r. było już zgromadzone 920,2 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy ma już milion subskrybentów na YouTubie

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Wpisy hejterów, co niczego nie osiągnęli za 3...2...1... :)
odpowiedź
User
Widz
Brawo
odpowiedź
User
lol
Wpisy hejterów, co niczego nie osiągnęli za 3...2...1...


nie "co", tylko "którzy"

tak to jest z fanami KS...
odpowiedź