Kanał Sportowy ma już milion subskrybentów na YouTubie

Liczba subskrybentów Kanału Sportowego na YouTubie przekroczyła milion – poinformowali w piątek jego właściciele. W ciągu roku przybyło ich ok. 140 tys. - Wysoka jakość i unikalność naszego kontentu, jak i również sam model biznesowy Kanału Sportowego są bardzo trudne do skopiowania. Dlatego też dalej zamierzamy wytyczać trendy na polskim YouTubie i dynamicznie zwiększać nasze zasięgi w internecie - komentuje Wirtualnemedia.pl prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Kanał Sportowy ma już milion subskrybentów na YouTubie
Krzysztof Stanowski (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

Kanał Sportowy ma na YouTubie milion subskrybentów, wszystkie 3,7 tys. filmów wyświetlono w sumie ponad 568 mln razy.

„MAMY TO! 1000000 subskrypcji wybiło na naszym głównym kanaleDziękujemy za każdego suba i wszystkie interakcjeWspólnie możemy wszystko, a bez WAS to nie byłoby możliweJedziemy dalej!” - napisano w piątek na Twitterze Kanału Sportowego.

Jak wynika z danych Socialblade.com, w ciągu ostatnich 30 dni kanałowi przybyło 19 tys. subskrypcji. W ciągu ostatniego roku przybyło ich ok. 140 tys. (w połowie czerwca ub.r. było ich 860 tys.)

- Ten jeden jeden milion subskrypcji to tylko liczba, imponująca, ale tylko liczba – przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego. - W rzeczywistości potencjał mamy zdecydowanie większy, bo każdego miesiąca nasze programy ogląda 3,5–4 milionów rożnych widzów. Jak dotąd od początku istnienia Kanału Sportowego opublikowaliśmy ponad 3700 programów, co przełożyło się na 574 mln wyświetleń – podkreśla Sawicki.

Co dalej? - Konsekwentnie będziemy dalej realizowali naszą strategię polegającą na odróżnieniu się od konkurencji i kreowania jak największego zaangażowania naszych widzów. Wysoka jakość i unikalność naszego kontentu, jak i również sam model biznesowy Kanału Sportowego są bardzo trudne do skopiowania. Dlatego też dalej zamierzamy wytyczać trendy na polskim YouTubie i dynamicznie zwiększać nasze zasięgi w internecie – zapowiada Sawicki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-7-mistrzostwa-mma-kanal-sportowy,7169649600018561a ##

Hity Kanału Sportowego

Najpopularniejszymi wideo są „Dziennikarskie Zero #35 – Wieluń, Najman i burmistrz” (3,9 mln wyświetleń), „Dziennikarskie Zero (wydanie specjalne): Najman, Słowik i Pruszków. Wyp***!!!” (3,7 mln) oraz „Dziennikarskie zero #22 – zlikwidujmy opłatę reprograficzną!” (2,6 mln).

Poza głównym kanałem na YouTubie funkcjonuje też Kanał Sportowy Extra, gdzie publikowane są „materiały od kulis i najlepsze momenty z programów”. Na kanale jest 330 filmów, które mają łącznie ponad 49 mln wyświetleń. Subskrybuje go 210 tys. użytkowników.

Twórcy wydają też drukowany „Kwartalnik Sportowy”, w połowie czerwca na rynku ma ukazać się czwarty numer tytułu.

Pierwszy live Kanału Sportowego na YouTubie odbył się 23 grudnia 2019 roku, kanał regularnie działa od wiosny 2020 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piwo-kanal-sportowy-tyskie-jan-spiewak-prokuratura,7169659302156417a ##

Udziałowcami Kanału Sportowego są Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i spółka WeszloTV, której prezesem i większościowym wspólnikiem jest Krzysztof Stanowski. Każdy ma po 25 proc. kapitału. W połowie marca zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku dostaną 4 mln zł dywidendy, a 1,57 mln zł pozostanie w spółce jako kapitał zapasowy. W tym kapitale na koniec ub.r. było już zgromadzone 920,2 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami