Kanał Sportowy sprzedał 8 tys. egz. drukowanego magazynu, przenosi się do nowej siedziby

Do zeszłego piątku czytelnicy zamówili ok. 8 tys. egz. „Kwartalnika Sportowego”, wydawanego przez youtube’owy Kanał Sportowy. Wśród autorów tekstów do pisma oprócz polskich dziennikarzy są m.in. Jonathan Wilson, Zbigniew Boniek i Marcin Gortat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż „Kwartalnika Sportowego” ruszyła w pierwszej połowie maja, pismo można zamawiać wyłącznie w sklepie internetowym Kanału Sportowego. Początkowo cena wynosiła 32,99 zł, 20 maja podwyższono ją do 39,99 zł.

Krzysztof Stanowski, jeden z głównych twórców i właścicieli Kanału Sportowego, w piątek w rozmowie z Marcinem Mellerem w „Hejt Parku” poinformował, że jak dotąd zamówiono ok. 8 tys. egz. magazynu. - Chcemy, żeby poszło ok. 10 tys. - zaznaczył.

„Kwartalnik Sportowy” będzie można zamawiać do najbliższej środy. Pismo będzie mieć 300 stron, redaktorem prowadzącym jest Kamil Gapiński z Grupy Weszło.

Artykuły do magazynu napisali przede wszystkim dziennikarze związani z Kanałem Sportowym (Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski) i Grupą Weszło (m.in. Mateusz Rokuszewski i Maciej Wąsowski, którzy przeprowadzili rozmowę z prezesem PZPN, Cezarym Kuleszą, i Jakub Białek, który opisał piłkarską ligę meksykańską).

Wśród autorów są też Michał Trela i Przemysław Rudzki z newonce.sport, Sebastian Parfjanowicz z TVP Sport, Paweł Grabowski (do niedawna w Canal+ Sport) i Rafał Romaniuk - przez lata dziennikarz m.in. „Przeglądu Sportowego”, od paru lat związany z agencją Arskom.

Artykuł do „Kwartalnika Sportowego”, na temat piłkarskiej reprezentacji Argentyny, z którą nasza reprezentacja zagra w grupie na tegorocznym mundialu, napisał znany angielski publicysta futbolowy Jonathan Wilson. Ponadto wśród autorów są były prezes PZPN Zbigniew Boniek i były koszykarz Marcin Gortat.

Krzysztof Stanowski w rozmowie z Mellerem wyjaśnił, dlaczego magazyn Kanału Sportowego ma ukazywać się co kwartał, a nie jako miesięcznik. - Co miesiąc nie zrobimy 300 dobrych stron - stwierdził.

- Robiłem miesięczniki, to ciągła pogoń, non stop pracowanie nad gazetą, a my chcemy mieć przy tym trochę oddechu, mieć dobre tematy, do których możemy w odpowiednie miejsca polecieć. To dość ambitne pismo jak na śmierć papieru, która następuje - zaznaczył.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-szklanki-wycofane-biedronka-dlaczego-krzysztof-stanowski-przeprasza,7169867832276609a ##

Kanał Sportowy w nową siedzibą

W programie sprzed ponad tygodnia, w którym szczegółowo omówił zawartość pierwszego wydania „Kwartalnika Sportowego”, Krzysztof Stanowski przyznał, że jak na razie nie jest zadowolony z wyników sprzedaży magazynu.

Stanowski poinformował też, że Kanał Sportowy niebawem przeniesie się do nowego biura. - W starym już się nie mieściliśmy. 300 metrów kwadratowych to już było zdecydowanie za mało, zwłaszcza że samo studio zabiera sporo - wyjaśnił.

- Tutaj będziemy mieli 600 metrów, co pozwoli nam nagrywać - mam nadzieję - więcej programów i lepsze programy, w większym komforcie - zapowiedział. Dodał, że w najbliższym czasie Kanał Sportowy odświeży swoją ramówkę, rezygnując z programów, które nie spełniają oczekiwań lub wyczerpały swoją formułę, oraz wprowadzając nowe.

- Oczywiście Kanał Sportowy to nazwa, której nie jesteśmy niewolnikami, więc te formaty będą nie tylko sportowe. Chodzi nam o to, żeby było fajnie, ciekawie i jakościowo - wyliczył.

 

Kanał Sportowy z ponad 860 tys. subskrybentów

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 860 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 2,1 tys. materiałów zanotowało łącznie ponad 378 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok. Od wiosny ub.r. działa sklep internetowy Kanału Sportowego (w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com), w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi. W połowie maja programy Kanału Sportowego w formie podcastów pojawiły się na platformie Empik Go.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"