Tyskie w Kanale Sportowym przez kolejny rok

Marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) przez kolejny rok będzie promowana w youtube’owym Kanale Sportowym, m.in. w programie „HejtPark”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa umowa producenta Tyskiego z Kanałem Sportowym obejmuje wspólne formaty wideo (m.in. wyjazdowe odcinki „HejtParku”) i działania ambasadorskie.

Tyskie jest promowane w „HejtParku” od roku, dotychczas pojawiło się w ponad 160 odcinków, które zanotowały ponad 70 mln odtworzeń. W programie prowadzący regularnie przytaczają slogan „Przejdźmy na Ty”, na którym jest oparta komunikacja reklamowa Tyskiego.

 

- Przejście na Ty z Kanałem Sportowym przyniosło nam wiele satysfakcji. Idea programów świetnie wpisała się w platformę kreatywną marki. Wymiana opinii i łączenie kibiców z ich idolami daje wymierne korzyści w umacnianiu pozycjonowania marki w świadomości konsumentów. Dobrze działa wykraczanie poza tematy sportowe w lekkiej i przyjaznej formie. Kanał Sportowy odgrywa też ogromną rolę w sukcesie strategii sportowej marki Tyskie. Jesteśmy pewni, że kolejny rok przyniesie nam nowe inicjatywy - komentuje Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piwo-tyskie-wkrotce-bedziemy-blizej-przejdzmy-na-ty-jakosc-cena-wideo,7170038954698881a ##

W ub.r. w kampanii reklamowej Tyskiego wystąpił Mateusz Borek, jeden z głównych twórców Kanału Sportowego.

Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

W połowie marca br. Kanał Sportowy zakończył rozpoczętą niecałe dwa miesiące wcześniej współpracę reklamową z siecią sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin, uzasadniając to jej decyzją co do dalszej działalności w Rosji.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 820 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ok. 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 331 mln odtworzeń.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"