Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie

W nowej odsłonie platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują komentator i dziennikarz sportowy Mateusz Borek oraz szczypiornista Karol Bielecki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie

„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” - to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Marka przypomina w ten sposób o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-piwo-promcocja-butelki-i-puszki-imiona-zasady ##

- Wszystko, co robimy w ramach platformy "Przejdźmy na TY" opiera się na łączeniu ludzi niezależnie od okoliczności i podziałów. A niewiele jednoczy dziś Polaków tak, jak kibicowanie naszym - mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.

Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego.  Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo.

Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"