PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Vercom wejdzie do USA i Europy Zachodniej, kupuje MailerLite za 400 mln zł
Vercom wejdzie do USA i Europy Zachodniej, kupuje MailerLite za 400 mln zł
Kancelaria premiera wybiera agencję do obsługi kampanii w internecie
TVP chce wydać 1,7 mln zł na marketing w wyszukiwarkach, dostała cztery oferty
Totalizator Sportowy wybierze agencję digital
Totalizator Sportowy wybierze agencję digital
Social media: wydarzenia i trendy z 2021 roku, prognozy na 2022 roku
Youtuber Dawid Myśliwiec w kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa przeciw niszczeniu zabytków
Digitree Group: przychody 33 proc. w górę, 208 tys. zł zysku netto
Digitree Group: przychody 33 proc. w górę, 208 tys. zł zysku netto
Krystyna Czubówna opowiada o 'paradoksie kanapki" w reklamie Cedrobu
Krystyna Czubówna opowiada o 'paradoksie kanapki" w reklamie Cedrobu
7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej
7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej
Mediacap ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 1,5 mln zł zysku. "Pandemia zeszła na drugi plan"
Mediacap ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 1,5 mln zł zysku. "Pandemia zeszła na drugi plan"
Wysokie tempo wzrostu przychodów Digitree Group i plany na rewolucję w e-commerce
Wysokie tempo wzrostu przychodów Digitree Group i plany na rewolucję w e-commerce
GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce
GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce
Wpływy GroupM wzrosły o 42 proc. 20 mln zł zysku, 33 pracowników więcej
Vercom kupuje Freshmail za 25 mln zł
Vercom kupuje Freshmail za 25 mln zł
Wojciech Mann i Krystyna Czubówna w kampanii Otomoto
Wojciech Mann i Krystyna Czubówna w kampanii Otomoto
Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i Robert Karaś w kampanii Żabki zachęcają do ćwiczeń
Marki kosmetyczne w internecie: ruch organiczny ważny, rośnie obecność na Allegro i Amazonie (raport)
Marki kosmetyczne w internecie: ruch organiczny ważny, rośnie obecność na Allegro i Amazonie (raport)
MBridge - Marketing Experts wesprze magazyn "Pismo” w marketingu internetowym
MBridge - Marketing Experts wesprze magazyn "Pismo” w marketingu internetowym
Kobieca kampania Pumy z Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon i Carlą Fernandes
Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski uruchomili Nowy®Ład
Cloud Technologies ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 1,4 mln zł zysku netto
Digitree Group w nowej strategii stawia na e-commerce i rozwój sprzedaży zagranicznej, inwestycje zamiast dywidendy
Digitree Group w nowej strategii stawia na e-commerce i rozwój sprzedaży zagranicznej, inwestycje zamiast dywidendy
Marketing wideo: podsumowanie 2020 roku, prognozy na 2021
Brokerzy i agencje mediowe o reklamie internetowej: co wydarzyło się w 2020 roku, jaki będzie 2021 rok?
Podsumowanie roku w reklamie programatycznej, prognozy na 2021 rok
Marketing internetowy według agencji: jaki był 2020 rok, co przyniesie 2021?
Branża SEO/SEM: podsumowanie 2020 roku, prognozy na 2021 rok
Reklama internetowa wg wydawców: jaki był 2020 roku, co wydarzy się w 2021 roku?
Agencje podsumowują 2020 rok w reklamie internetowej, co wydarzy się w 2021?
Michał Wiśniewski promuje foteliki dziecięce
Michał Wiśniewski promuje foteliki dziecięce
Marketing w wyszukiwarkach: jak upłynął 2020 rok, co wydarzy się w 2021?
Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń reklamują InPost