PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Marketing w wyszukiwarkach: podsumowanie 2019 roku, prognozy na 2020
2019 rok w reklamie internetowej, prognozy na 2020 według wydawców i brokerów
Marketing internetowy: agencje podsumują 2019 rok i podają prognozy na 2020 rok
Artegence wygrała przetarg na reklamowanie Totalizatora Sportowego w internecie
Artegence wygrała przetarg na reklamowanie Totalizatora Sportowego w internecie
Bauer Media kupuje Grupę Tense. „Naturalna konsekwencja globalnej strategii”
Bauer Media kupuje Grupę Tense. „Naturalna konsekwencja globalnej strategii”
Digitree Group: wpływy wzrosły o 22 proc., zmalała strata, Fast White Cat przyniósł 9 mln zł
Digitree Group: wpływy wzrosły o 22 proc., zmalała strata, Fast White Cat przyniósł 9 mln zł
Wpływy Mediacapu wzrosły o 52 proc., wynik netto 877 tys. zł w dół. LTTM z 12,8 mln zł przychodów
Wpływy Mediacapu wzrosły o 52 proc., wynik netto 877 tys. zł w dół. LTTM z 12,8 mln zł przychodów
Mediacap miał w trzecim kwartale ok. 32 mln zł wpływów i ponad 1,9 mln zł zysku EBITDA
Mediacap miał w trzecim kwartale ok. 32 mln zł wpływów i ponad 1,9 mln zł zysku EBITDA
Grupa Sare ze wzrostem przychodów, strata maleje dzięki optymalizacji kosztów
Grupa Sare ze wzrostem przychodów, strata maleje dzięki optymalizacji kosztów
Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce
Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce
Farmy trolli internetowych to margines branży marketingowej, poważne firmy z nich nie korzystają (opinie)
Grupa Sare z nową nazwą Digitree Group. „Zmiana struktury przychodów i zatrudnienia”
Grupa Sare z nową nazwą Digitree Group. „Zmiana struktury przychodów i zatrudnienia”
Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie
Totalizator Sportowy wybiera agencję do reklamowania Lotto w internecie
Totalizator Sportowy wybiera agencję do reklamowania Lotto w internecie
Google Poland z 379 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku, zatrudnia 422 osoby
Instagram pozwoli reklamodawcom promować wpisy influencerów. „To nie rewolucja, tylko ułatwienie”
Instagram pozwoli reklamodawcom promować wpisy influencerów. „To nie rewolucja, tylko ułatwienie”
Innova Capital przejmuje agencję CS Group Polska, zapowiada kolejne inwestycje w marketing internetowy
Innova Capital przejmuje agencję CS Group Polska, zapowiada kolejne inwestycje w marketing internetowy
Grupa K2 z 27,7 mln zł wpływów i 257 tys. zł straty netto w br. W dół agencja K2, w górę pion mediowy
Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 40 proc. i 360 tys. zł straty netto
Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 40 proc. i 360 tys. zł straty netto
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Google i Facebook zbierają ponad połowę przychodów
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Google i Facebook zbierają ponad połowę przychodów
PGNiG szuka agencji interaktywnej do dwuletniej współpracy
Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi
Grupa K2 ze 108,8 mln zł wpływów i 2,3 mln zł zysku. Mało nowych klientów K2 i K2 Media, w górę Fabrity i Oktawave
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising - nowy trend reklamowy
Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej
Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej
Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo  #JestemNiesamowita
Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo #JestemNiesamowita
Unilever stawia na content i real-time marketing, więcej mniejszych kampanii w internecie
Podsumowanie 2018 roku w social media, prognozy na 2019 rok
Co wydarzyło się w 2018 roku w marketingu internetowym? Co przyniesie 2019 rok? (podsumowanie)
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Marketing w wyszukiwarkach: co przyniesie 2019 rok, jaki był 2018
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)