Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit

Marka Brit, której dystrybutorem w Polsce jest firma Azan, rozwija swoją obecność w mediach społecznościowych. Agencja Cut The Mustard od października odpowiada za ongoingową komunikację marki Brit na Instagramie i Facebooku, a także za uruchomienie i prowadzenie nowego profilu na TikToku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit

Nowy etap współpracy obejmuje realizację strategii, która pozwoli marce Brit zbliżyć się do swoich odbiorców, oferując unikalne treści dostosowane do dynamicznie rozwijających się platform społecznościowych.

- Rozszerzenie współpracy z marką Brit to dla nas wyjątkowa szansa na dalsze kreowanie spójnej i nowoczesnej komunikacji. Cieszymy się, że powierzono nam tak kluczowe zadanie, jak rozwój obecności na platformach społecznościowych, w tym uruchomienie profilu na TikToku. Dzięki naszym wspólnym działaniom chcemy przyciągnąć jeszcze więcej odbiorców i pokazać, jak ważna jest troska o zwierzęta w codziennym życiu – komentuje Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"