„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC, McCann Poland i McCann Romania łączą kreatywne siły w kampanii „Fight for the Last Bite”. Za komunikację PR kampanii i organizację wydarzenia odpowiada agencja Weber Shandwick.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC w akcji „Fight for the Last Bite!” z humorem nawiązuje do sytuacji, którą zna każdy miłośnik fast foodu - uczucie ostatniego kęsa w kubełku. "Podejmij wyzwanie, zmierz się w grze z przyjaciółmi i zgarnij ostatni kawałek – bo tu liczy się refleks, spryt i odrobina odwagi" - opisuje aktywację marka.

"Bitwa" KFC

Za kampanią stoi marka KFC oraz duet McCANN Poland i McCANN Romania, którzy wspólnie stworzyli historię pełną emocji, humoru i codziennych dylematów. Tym razem stawką jest nie tylko satysfakcja – w ramach akcji będzie można stanąć do prawdziwego pojedynku z gwiazdą TikToka, Kenem Lee , który pokaże, jak walczyć o ostatni kęs jak prawdziwy profesjonalista.

23 lipca na Instagramie i TikToku KFC Polska ruszył konkurs , który wyłoni ośmiu zawodników turnieju. Udział jest otwarty dla wszystkich – wystarczy nagrać krótkie wideo pokazujące kreatywną „walkę” o ostatni kawałek kurczaka i opublikować je w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku