„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC, McCann Poland i McCann Romania łączą kreatywne siły w kampanii „Fight for the Last Bite”. Za komunikację PR kampanii i organizację wydarzenia odpowiada agencja Weber Shandwick.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC w akcji „Fight for the Last Bite!” z humorem nawiązuje do sytuacji, którą zna każdy miłośnik fast foodu - uczucie ostatniego kęsa w kubełku. "Podejmij wyzwanie, zmierz się w grze z przyjaciółmi i zgarnij ostatni kawałek – bo tu liczy się refleks, spryt i odrobina odwagi" - opisuje aktywację marka.

"Bitwa" KFC

Za kampanią stoi marka KFC oraz duet McCANN Poland i McCANN Romania, którzy wspólnie stworzyli historię pełną emocji, humoru i codziennych dylematów. Tym razem stawką jest nie tylko satysfakcja – w ramach akcji będzie można stanąć do prawdziwego pojedynku z gwiazdą TikToka, Kenem Lee , który pokaże, jak walczyć o ostatni kęs jak prawdziwy profesjonalista.

23 lipca na Instagramie i TikToku KFC Polska ruszył konkurs , który wyłoni ośmiu zawodników turnieju. Udział jest otwarty dla wszystkich – wystarczy nagrać krótkie wideo pokazujące kreatywną „walkę” o ostatni kawałek kurczaka i opublikować je w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek