Nowa etykieta napojów nawiązuje do emotikonek i memów. - Nowa, bardziej dynamiczna etykieta wyróżni produkt spośród innych w tej kategorii na sklepowych półkach. Sam projekt jest jednocześnie spójny i nawiązuje do już kultowej stylistyki Oranżady Hellena poprzez charakterystyczny kapsel-logo marki – komentuje Rafał Leski, creative director LoveBrands Group.
Kampania Oranżady Party marki Oranżada Hellena ruszyła pod koniec listopada. W jej ramach zaplanowano m.in. działania z influencerami na Instagramie, które podkreślą wagę budowania wyjątkowych doświadczeń i twórczego wyrażania siebie. Na tym samym kanale komunikacyjnym zostanie przeprowadzony konkurs konsumencki. Działania uzupełnią aktywacje digital, m.in. w aplikacji zakupowej Listonic czy na stronie Brainly.

Ze strony LoveBrands Group za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada Rafał Leski, creative director. Kampanię w internecie będzie realizował zespół May Sałygi, head of digital, a za koordynowanie wszystkich działań odpowiadają Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations, oraz Sabina Składanowska-Trzeciak, senior communications consultant. Strategię dla najnowszej kampanii stworzyła Dominika Wnuczyńska, head of brand strategy.











