Oranżada Hellena wyrusza w świąteczną trasę pociągiem

Należąca do firmy Colian marka Oranżada Hellena w ramach świątecznej kampanii pod hasłem “Święta razem są wybitne” wyruszyła w trasę specjalną lokomotywą, która kursuje nie tylko po Polsce, ale też do Berlina i Wiednia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oranżada Hellena wyrusza w świąteczną trasę pociągiem

Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie, łącząc m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. “Oranżadowa Lokomotywa” ma być nie tylko niezwykłą atrakcją wizualna, ale również sposobem na obudzenie pozytywnych emocji u podróżnych oraz przypadkowych przechodniów.

- Oranżada Hellena, marka głęboko zakorzeniona w polskiej tradycji, której smak przywołuje beztroskie chwile, zabiera wszystkich w symboliczną podróż przez wspomnienia i przyjemności – mówi Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Świąteczny skład będzie kursować do 16 stycznia 2025 roku, jako kluczowy element zimowej kampanii pod hasłem „Święta razem są wybitne”. W okresie bożonarodzeniowym pełni on także dodatkową funkcję – jest oficjalnym środkiem transportu Oranżadowego Mikołaja, który przynosi słodką radość podróżującym. Dzięki tej inicjatywie Oranżada Hellena chce wzmacniać swoją pozycję jako marka, która wprowadza magię świąt do codzienności.

Za realizację akcji odpowiada Marketing Stategiczny Colian oraz agencje: Creative Ideas i Gonna Be. 

Warto w tym miejscu przypomnieć, że inna napojowa marka - Coca-Cola - co roku w okresie Świąt Bożego Narodzenia “wypuszcza” w świąteczną trasę swoją kultową już ciężarówkę. W tym roku odwiedzi 5 miast. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii