Streetcom realizuje świąteczną kampanię Pronto

Agencja zrealizuje kampanię influencer marketingową dla marki środków do czyszczenia powierzchni Pronto.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Streetcom realizuje świąteczną kampanię Pronto

Głównym celem prowadzonych działań jest wzmacnianie świadomości i wygenerowanie jakościowego kontentu. To kolejna realizacja Streetcom dla tego klienta.

Kampania wykreowana przez Streetcom odbywa się pod hasłem „Zabłyśnij z Pronto na Święta”. Jej głównym celem jest wzmacnianie świadomości marki i wygenerowanie jakościowego kontentu. Wyspecjalizowany w obsłudze kampanii Influencer marketingowych zespół agencji Streetcom, jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii z udziałem mikro i makro influencerów. Agencja odpowiada także za rekrutację i koordynację działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"